Monday, September 21, 2015

Stichting van de Familieleden STFA

Ik heb de vrienden van de Stichting van de Familieleden STFA tijdens een reis naar Amsterdam ontmoet.
Ik was met mijn leerlingen onderweg naar Amsterdam met de trein.
Mijn leerlingen waren dan aan het zingen. Dan kwam een vrouw bij ons. zij pakte haar gitaar en deed met de groep mee. 
Voordat we in Amsterdam aankwamen, vroeg ik haar naam en zo is ons vriendschap begonnen.
Nu na de jarenlang weet ik veel over Iran, wat nooit in de media te vinden valt.
Zelfs de journalisten die in Iran rapportages maken komen of niet mogen zich met bepaalde onderwerpen bemoeien.
Ik ben blij dat ik mijn vrienden van de stichting Iraanse familieleden kan helpen. Ik ben van mening dat ons steun en hulp de probleem grondig aanpakken. anders heeft dat geen zin.
Wij hebben in ons klas een spaarpot staan. Wij doen regelmatig ons bijdrage daarin.
Ik ga zelf in mijn vrije tijd naar stad en deel ik brochures uit en ik ben nu een vrijwilliger die mensen om hulp vraag.
Ik vraag jullie ook om hulp.

PAULINE V.D ARTZ

No comments:

Post a Comment