Wednesday, September 30, 2015

StichtingVan De Familieleden Organisation

In de kerk heb ik met een christelijke man kennis gemaakt. Hij komt uit Iran. Ik was gelijk onder de indruk van zijn persoonlijke eigenschappen. Hij heeft mij later uitgenodigd bij hun thuis. Daar ben ik meer op de hoogte gebracht over de situatie van christelijken in Iran. Ik heb begrepen hoe deze mensen in Iran worden onderdrukt en waarom zij uit Iran vluchten. De meneer die mij heeft uitgenodigd waar ik nu bevriend mee ben steunen de stichting Iraanse familie leden maandelijks. Ze hebben mij gevraagd om de stichting ook te steunen. Ik doe dit nu al 8 jaar lang elke maand. Ik ben blij dat ik in contact ben gekomen met deze stichting(Stichting van de Familieleden STFA )  met mijn vriend Josef doen wij een keer per week vrijwilligerswerk voor de  stichting en hier ben ik heel blij mee.

Guido van Aarst

No comments:

Post a Comment